Одно із КП Херсона вже відреагувало на пропозицію "УкрСкарги"

Директор Херсонського комунального підприємства "Водоканал" відреагував на звернення херсонського активіста Ярослава Концевого, який звернувся з пропозицією щодо співпраці з проектом "Укрскарга". Передісторію можна почитати у наших попередніх публікаціях:

Херсонцы смогут жаловаться на коммунальные предприятия онлайн

Чиновники Херсона вже отримали листи від "УкрСкарги".

Зокрема, Михайло Чемерис пише:

"Шановні друзі, одним із приорітетних завдань для Херсонводоканалу є налагодження двухстороннього зв'язку "абонент-водоканал" із залученням найсучасніших технічних та ІТ технологій. Для реалізації цього на підприємстві розпочато реалізацію маштабного проекту, організовано контакт-центр,тестується єдиний тел.номер 080503283, впроваджується програма для опрацювання всіх звернень абонентів з метою їх обробки та оперативного реагування,для зручності абонентів розробляється нова версія сайту.Тому, пропозиція Ярослава Концевого долучитись до проекту УкрСкарга, для нас виявилась цікавою та дуже своєчасною. Водоканал готовий бути одним із перших учасником проекту УкрСкарга", - говорить директор Херсонського міського водоканалу.