У Херсонському державному університеті відбулася зустріч «Стартапи: від ідеї до реального бізнесу» від стартап школи ХДУ «Sikorsky Challenge». Учасники заходу отримали слушні поради щодо перших кроків у сфері інновацій та практичні кейси реалізації стартапів від спікерів, які вже мають успішний досвід впровадження бізнес-проєктів.
Про це повідомляє прессцентр ХДУ.
Стартап школа «Sikorsky Challenge» була відкрита на базі Херсонського державного університету у 2018 році за підтримки Київського політехнічного інституту ім.І.Сікорського. Таким чином, в університеті працюють над формуванням сприятливого середовища для пошуку і реалізації ідеї молоді, запуску інноваційних стартапів із залученням інвестицій.
На заході були присутні студенти факультету бізнесу і права та молоді вчені Херсонського державного університету, які цікавляться інноваційними ідеями та проєктами.
Спікерами виступили – проректорка з інноваційної, міжнародної, інвестиційної діяльності та науково-педагогічної роботи Наталія Кушнір; інженер-будівельник, засновник і власник магазинів «Господар», випускник Таллінської школи менеджерів Володимира Тарасова та консалтингової компанії «Vsotsky», засновник інноваційного фермерського господарства Володимир Дембровський.
За словами Володимира Дембровського, у бізнес-проєкті головну роль відіграє не так ідея, як її реалізація. «Важливо вміти перетворювати ідею в механізм, що дозволить виробляти продукт, який можна продавати. А це вже управління фінансами, облік ресурсів, робота з персоналом, побудова структури компанії, маркетинг та продажі. І все це в комплексі дозволяє побудувати підприємство, яке успішно працюватиме. Бізнес – це завжди комплекс, а ідея – лише невелика його частина», – зазначив Володимир Дембровський. Спікер рекомендує, перед тим, як розпочати стартап – окреслити кінцевий цінний результат та поміркувати над тим, чим він буде цікавий та корисний суспільству.
Також Володимир Дембровський поділився досвідом реалізації одного зі своїх проєктів – вирощування цвіркунів. Тема викликала значну зацікавленість та безліч запитань у студентства.
Поступово захід перейшов у формат жвавого обговорення, де кожен охочий мав можливість поставити спікерам хвилюючі запитання. Зокрема молодь цікавило, які сфери для реалізації стартапів є найрентабельнішими, як ефективно представляти та позиціонувати бізнес-продукт на ринку послуг.